woensdag 3 november 2010

Laatste dag duiken

Hallo allemaal

ikke ben vandaag de laatste keer gaan duiken in Bali - Candidasi.
2 hele mooie duiken gemaakt op een of andere rots knobbel in zee.


Eerst een hele leuke octopus die ik samen met mijn buddy - divemaster in opleiding Vanessa Chambers lekker lang heb mogen bekijken. En hij werd  van grijs naar zwart om ons te vertellen.

Opdonderen, ik wil mijn rust hebben.







En zoals ik nu eenmaal ben moest ik mijn divemastertje i.o. wel een beetje in de gaten houden tijdens het fotograferen.

want zoals het een onderwater fotograaf  eigen  is, letten ze zoals gewoonlijk helemaal nergens op. Behalve de juiste foto.

Een hele mooie koraal tuin
En een mooi naaktslakje












Kortom, een mooi duikdagje.

Loes heeft lekker op het strand gelegen en is voor d eerste keer in haar leven bij een pedicure geweest en har nagels laten lakken. De eerste keer in haar leven.

Als het goed is gaan we morgen nog een dag op de culturele toer, een paar mooie  tempels bezoeken.

De groenten en tot morgen..

2 opmerkingen:

  1. Geer hubt echt voal beleaft en gezeen en hopelik auch genoaten...
    Sjoeën foto's.
    Hieël voal leefs oet D.K, en bedankt dat veer ein bietje mit op vakans kinnen goan!
    Dieke knoevel, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo genieters.
    Op de valreep snap ik dit mail systeem dus daar gaan we ..
    Ik ben jaloers op jullie, Indonesie is fantastisch en dat laten jullie via feestneuzen ook aan ons zien erg leuk gedaan.
    In Rijnsburg alles goed alleen veel regen en wind
    Dus geniet nog even Groeten Ans en Huib

    BeantwoordenVerwijderen