maandag 27 september 2010

OAD reizen

Telefoontje gehad van het reisbureau. Zij hebben contact gehad met OAD voor het krijgen van de tickets of een ticket nummer. Dan kunnen wij tenminste een XL seat reserveren.
Op de een of andere manier kan / of wil OAD geen ticket nummer verstrekken met het gevolg dat wij geen stoel kunnen reserveren.
Ik heb een paar weken geleden zelf met OAD gebeld en ik krijg een verhaal te horen, waar me de tenen krom van gaan staan. Ze hebben stoelen, maar die kun je niet wijzigen. Maar als ik aan de balie sta kan ik wel een stoel uitzoeken, maar nu een stoel reserveren, tegen een forse bijbetaling, is niet mogelijk.
En Cathay Pacific wijst men me dus weer terug naar OAD, omdat ik geen ticket nummer heb.

Waarom kan dit bij andere operators en vlieg maatschappijen allemaal een stuk gemakkelijker ?
Of ligt het aan ons, willen we te veel of zijn we verwend ?

2 opmerkingen: