vrijdag 29 oktober 2010

luie dag

Vanochtend weer vroeg uit bed, half zeven, om te joggen. Marc is gaan rennen en ik wandelen met een flinke stap. Daarna lekker in het zwembad afkoelen!!!!!!!!!!!. Althans dat is wat je wilt maar dat lukt niet, het water is lauw. Wil je koud water dan moet je onder de koude douche gaan staan. Het weer was weer voortreffelijk. Vandaag hebben we geprobeerd te winkelen, wij zijn niet echt ver gekomen, warm. Ik heb het tot een juwelier gered en me zelf verwent.
En ikke ben ook maar tot de juwelier gekomen, daarna brak de hemel open, en niet van de regen maar begon ik een beetje te lekken.
En zijn we maar gevlucht de schaduw in, en toevallig hadden ze daar Internet en bier.

En bier heb ik nodig om een kleine teleurstelling te verwerken. Het duiken wordt namelijk niet morgen maar zondag.
En vandaag hebben ze op manta point een Walvis haai gezien, en ik was er niet bij. Doe me nog maar een biertje.

En tijdens dat biertje stormen er een aantal kinderen binnen voor een haloween party. En dat is uiteraard een buitenkansje voor Toto de tovenaar, een van de duikinstructeurs bij Crystal Divers om zijn kunsten te laten zien.

Proost, de groenten en tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten