zondag 15 november 2009

Dag 17: Zon zee en strand

15 november 2009

Vandaag na ja, alweer een luie dag gehad, maar ook een wandeling gemaakt over de fifth avenue. Een hele grote winkel straat in Playa. Alleen kom je meerdere winkels meerdere keren tegen. Maar lekker om te winkelen en te wandelen. O ja we hebben ook nog gesnorkeld met z'n tweetjes.
Zoals elke middag heb ik weer op mijn favoriete plek gezeten. Hier trek ik me meestal 's middags terug omdat het me dan iets te warm is in de zon.

Van hier uit kan ik genieten van het onderstaande uitzicht over de Caraiben.
Ook was er een trouwpartij in het hotel op het strand. En we moesten natuurlijk het gelukkige paar op de gevoelige plaat vast leggen.

We hebben even gedacht, hoe doen die dat ? Zij betalen alles, of alleen de reis, of ieder voor zich. Komende dagen maar eens op onderzoek uitgaan.
Morgen ga ik duiken in de grotten, en Loes gaat er snorkelen.
Dus morgen melden we ons weer.
Astala pasta en buenos noches.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten