woensdag 20 november 2013

van CanTho naar Chau Doc

Vandaag gefietst en met de auto van Can Tho naar Chau Doc. De auto gebruiken we voornamelijk in gedeeltes waar het voor een westerling te gevaarlijk is om te fietsen. Steden en grote wegen. Das echt een spaghetti van auto's, bussen, vrachtwagen. door regen met een enorme laag scooters.

Even goede dag zeggen aan het slaperige kleintje

Me en mijn stalen ros. Dat klote ding wat me zo een pijn aan mijn kont bezorgt heeft.

Even een onder onsje met Tim de gids. 


Lief he.....

Loes en ikke met de stalen rossen. En ik moet zeggen ze hebben voor ons een paar goede fietsen uitgezocht. Ze waren op maat voor ons, en van prima kwaliteit. Van het merk Trek.


In een drijvend vissersdorpje doen ze zo de was, uiteraard in de Mekong.

De speeltuin is hier de bovenkant van een boot. Kinderen groeien hier op met de Mekong. Als je ziet hoe gemakkelijk, zelfs de kleintjes, hier langs het water wandelen of over steigers.

Als je de was gedaan hebt in de rivier, droog je hem zo.

Een paar stoere jongens.

Vandaag gaan we richting Cambodja (ongeveer 10 kilometer van de grens) om te eindigen in een kust plaatsje. Vandaar gaan we morgen naar Phu Quoc.

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten