donderdag 13 december 2012

Duiken Koh Lanta

Vandaag 2 duikjes gedaan. We zijn met een boot vier uur heen gevaren en uiteraard vier uur terug. 
duik 1, Hin Muang, need i say more!
We hebben 30 minuten bij een Manta gehangen die zich kwam laten poetsen. Op deze opname zwemt hij dusdanig dicht over me heen dat ik in de schaduw kom te liggen. En mijn bubbels langs de vleugels omhoog zag stijgen. Ik kon de krak over zijn buik aaien.(Niet gedaan trouwens, afblijven van zeedieren!)
Duik 2 Hin Dang was uiteraard minder spectaculair, maar ohhh zo mooi. 


Loes heeft helemaal niks gedaan vandaag. Relaxen en een "oil massage" En deze was prima.

Morgen weer een scootertje en eventueel de dag er na snorkelen en duiken bij koh Tao.

Even nog een paar onder water fotookes. Niet van mij maar van een Zweed, waar de camera van afzoop bij de tweede duik.







2 opmerkingen: