maandag 18 oktober 2010

Eten

We zitten nu in de Bali Pub even uit te buiken. We hebben net lekker gegeten in een of ander restaurant, en ja dar zijn er hier meer van dan 1, een straat vol met eten en drinken.

Loes had Rendang en ik een Nasi Speciaal.


Je weet af en toe niet wat je moet kiezen, het is allemaal lekker.En ik 's morgens om 6 uur maar rennen om wat ruimte te scheppen voor al dat lekkers.
Trouwens, als ik 2 minuten langs het strand ren heb ik al het idee dat ik in de sauna sta.

De groenten en tot morgen.

2 opmerkingen:

  1. Hoi leef luuj, bedankt veur de kadootjes!
    Hiej ummer kouwer, mer waal zon gehad.
    Goei rondreis! Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi,
    het weer ziet er bij jullie vele malen beter uit als wat het hier is, het is nu maar 7 graden en het regent vaak vlink.
    wat leuk dat het jullie zo goed bevalt en dat het eten ook zeer goed is.
    ik hoop dat het eten ook tijdens de rondreis die vandaag begint elke dag goed zal zijn.

    groetjes,
    Hein en Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen